Politică de rambursări și retururi
Politica noastră de rambursări și retururi are o durată de 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția dvs. (momentul receptionarii comenzii), nu vă putem oferi returnarea produselor.

Pentru a fi eligibil pentru un retur, produsul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași condiție în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original, conform OUG nr. 34/2014, art 16, lit.e

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care întrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail la adresa hello@rivabeauty.ro și să returnați produsul în ambalajul original.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, sau de la data recepției produsului. Rambursarea se face în contul bancar specificat de dvs. sau pe cardul cu care ati efectuat plata online.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa: Bacau, Calea Moldovei, nr 8, jud. Bacau, Romania, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Conform OUG nr. 34/2014, art 16, lit.e, produsele returnate trebuie sa fie sigilate si in ambalaj original din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena. Astfel, daca produsele nu respecta aceasta conditie legala, vor fi livrate inapoi catre expeditor si returul refuzat.

Pentru returnarea produselor comercializate de OLVE CONCEPT SRL ne puteți contacta prin email la adresa hello@rivabeauty.ro

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modălității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de OLVE CONCEPT SRL:

Produsul returnat trebuie să fie în ambalajul original și în aceeași stare în care a fost primit, împreună cu bonul fiscal / factura.
Returul produselor se acceptă doar dacă sunt sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena conform OUG nr. 34/2014, art 16, lit.e.
Nu se schimbă și nu se returnează banii pentru produsele ce prezintă semne de utilizare (urme / pete, miros) sau pentru produse ce au fost modificate.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Procesul de retur

Mai întâi, contactați firma de curierat dorită, pentru a returna produsul.
Trimite-ți produsele la adresa: Bacau, Calea Moldovei, nr 8, jud. Bacau, Romania
Este recomandat să folosiți un sistem de transport ce permite utilizarea unui cod de urmărire sau să achiziționați o asigurare de transport.
Retururile pot fi efectuate prin intermediul Poștei Române, doar cu livrare la punctul nostru de lucru. Nu ne asumăm ridicarea coletelor din agentiile Postei Romane dacă apelați la acest serviciu si nu vă putem garanta că vom intra în posesia returului.
Rambursarea contravalorii produselor

De îndată ce produsul a ajuns la noi și a fost inspectat, vă vom trimite prin e-mail o notificare de primire. De asemenea vă vom trimite și o notificare în care se specifică dacă cererea a fost aprobată sau respinsă.
Rambursarea banilor se face prin virament bancar, către contul furnizat de dumneavoastră în CEREREA DE RETUR sau prin card online daca ati achitat produsele prin aceasta modalitate. Nu se pot restitui banii cash / numerar.